یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 21, 2024
حسن فضل الله عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت

حوزه/ حسن فضل الله، تأکید کرد: مقاومت لبنان در پاسخ به اصرار ارتش اشغالگر در هدف قرار دادن روستاها و شهرهای جنوبی، از انجام هر کاری دریغ نخواهد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسن فضل الله، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت، در مراسم بزرگداشت شهید راه قدس "عامر جمیل داغر" که از سوی حزب الله در مجتمع القائم در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، تأکید کرد: مقاومت لبنان در پاسخ به اصرار ارتش اشغالگر در هدف قرار دادن روستاها و شهرهای جنوبی، از انجام هر کاری که لازم است برای دفاع از مردم و کشور خود دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: مقاومت روزهاست که به پایگاه های دشمن از جمله پایگاه هایی که برای اولین بار آن را هدف قرار می دهد پاسخ قاطعانه می دهد و متعهد است که بدون توجه به فداکاری ها از کشور خود محافظت کند و معادلات جدیدی از جمله پاسخ به شهرک سازی های جدید در صورت هرگونه هدف قرار دادن غیرنظامیان را برقرار کند.

فضل الله بیان داشت: پاسخ مستمر مقاومت به حملات ارتش اشغالگر، پیامی روشن برای این دشمن است که تهدیداتش علیه لبنان و بالا بردن لحن صدایش نمی تواند باعث عقب نشینی یا تضعیف مقاومت شود، بلکه عزم بیشتری برای رویارویی نشان می دهد و به مشروعیت حق خود در دفاع از کشور خود و اعمال هر فشار ممکن برای دفع این دشمن برای توقف تجاوزات خود به غزه پایبند است.

عضو فراکسیون مقاومت تصریح کرد: عملیات ویژه انجام شده توسط نیروهای مسلح یمن که به تل آویو حمله کردند، پیامی روشن برای این دشمن است که از هدف گیری عمیق مصون نیست.

وی ادامه داد: پیام طنین انداز انصارالله از یمن مایه مباهات و سربلندی این ملت است که با وجود همه شرایط و هدف قرار دادن کشورشان توسط آمریکا و انگلیس و بسیج ناوگان برای مقابله با آن، از حمایت از مردم غزه دریغ نمی کنند.

فضل الله تأکید کرد: ضربه موفقیت آمیز یمن پیامی از کل محور مقاومت است که مصمم است برای مجبور کردن رژیم اسرائیل به توقف تجاوزاتش به غزه، تمام گام های ممکن را بردارد، زیرا هدف جبهه های پشتیبانی همین است و آن توقف جنگ نسل کشی علیه مردم فلسطین است و تهدید و ارعاب این جبهه ها را متوقف نمی کند و تنها چیزی که آن را متوقف می کند، توقف جنگ غزه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha